«مسعود وادی پور» مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم در گفت و گو با خبرنگار تلاوت، از اجرای مرحله کشوری سوّمين دوره مسابقات قرآني «تلاوت» و چهارم دوره مسابقات قرآنی «تسنیم» ویژه کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی در تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ آذرماه ۹۴ در شهر مقدس مشهد خبرداد.

وی با اشاره به تعداد راه یافتگان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات اظهار کرد: مجموع ۲۵۰ نفر پس از کسب رتبه مجاز در مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافتند که تعداد ۱۶۰ نفر در مسابقات تلاوت و تعداد ۹۰ نفر در مسابقات ویژه کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن با اشاره به تعداد برگزیدگان مسابقات تلاوت گفت: از مجموع ۳ هزار و ۷۴۴ ثبت نام کننده در مسابقات تلاوت، تعداد یک هزارو ۴۰۸ نفر (۳۸ درصد از کل ثبت نام) در آزمون استانی شرکت کردند که از این تعداد ۲۸۵ نفر رتبه اول تا سوم را کسب کردند و از بین آنان تعداد ۱۶۰ نفر در بخش های حفظ کل، حفظ ۱۵ جزء، قرائت تحقیق به مرحله کشوری راه یافتند.

وی همچنین به تعداد راه یافتگان مسابقات تسنیم نیز اشاره کرد و افزود: از مجموع یک هزار ۶۸۱ نفر ثبت نام کننده در این مسابقات، تعداد ۶۱۸ نفر (۳۷ درصد از کل ثبت نام) در آزمون استانی شرکت و تعداد ۱۷۸ نفر رتبه اول تا سوم را کسب و از بین آنان ۹۰ نفر به مرحله کشوری مسابقات تسنیم راه یافتند.