شامگاه (۲۰ دی) با حضور جامعه قرآنی و اقشار مختلف مردم آیین نکوداشت قاری بین المللی قرآن حاج حمیدرضا عباسی با همکاری دارالقرآن مهدیشهر و واحد فرهنگی مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

IMG_4583

 

در این مراسم ضمن نکوداشت یاد و خاطره حمیدرضا عباسی قاری بین المللی قرآن ؛ حاضران نیز به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

 

همچنینین امشب نیز آیین نکوداشت قاری بین المللی قرآن حاج حمیدرضا عباسی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن قرآن و نهج البلاغه، ادارات کل اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، جامعه قرآنی شهرستان سمنان، خانه قرآن ثامن الحجج، دارالقرآن بسیج استان و مهدیه سمنان بعد از نماز مغرب و عشاء در مهدیه بزرگ سمنان برگزار می شود.

 

در این همایش ضمن نکوداشت یاد و خاطره حمیدرضا عباسی قاری بین المللی قرآن و نیز موذن و قاری حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)، سید محمد جواد حسینی قاری بین المللی نیز به قرائت آیاتی از کلام الله مجید می پردازد.

 

حمیدرضا عباسی داور و قاری بین‌المللی قرآن کریم بود که ۹ دی‌ماه برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم عازم شده بود که در مسیر برگشت از این مسافرت دچار سانحه تصادف و به علت کما در بیمارستان بستری شده بود.

 

این قاری بین المللی ۳۹ ساله و متولد زنجان بود؛ که توانسته بود در عرصه بین‌المللی مقام سوم مسابقات قرآن کویت و مقام چهارم مسابقات قرآن مالزی را به دست آورد.